【经财施政系列】「漆黑中嘅萤火虫」是如何炼成的

18fe427.jpg 35.54 KB

今日嘅讲座系比大家了解多D就业市场会遇到嘅问题,可能有部分对职涯方向仲未有想法,亦有部分系职涯路上发光期间觉得孤独、无助…每一位面对嘅问题或者需要都唔同,所以大家要多多发问呀!

20871d8.jpg 53.57 KB

你仲系虫身,只系因为你仲未清楚自己嘅潜能同适合你嘅发展方向。去参加劳工局嘅「职业潜能评估」搵出合适你嘅发展路向啦!系2017年,呢项「职业潜能评估」仲会深入学校,直接帮助有需要嘅学生添!认清发展方向只系第一步咋。

3070111.jpg 32.41 KB

各位希望发光发热嘅同学仔记得参加「青年就业博览会」同善用即将上线嘅「网上就业配对平台」呀!无论雇主定雇员都可以透过呢D平台,直接搵到合适嘅人才或工种,了解多D就业资讯,无往而不利㗎~

dbaa0aa.jpg 42.06 KB

53ebf1b.jpg 75.69 KB

咁样就「无惧世事变改」,老板「还是越萤越爱」,我地都可以继续发光发热,应付自如啦!

7449c0f.jpg 45.69 KB

政府一直关注就业市场嘅需求,仲透过教育宣传、修订法案、加强执法去监察同埋管理劳动市场,保障本地居民嘅就业机会同劳动权利。

d7a5efe.jpg 44.97 KB

948975c.jpg 58.84 KB

7db7788.jpg 72.13 KB

政府透过各项大型职安健奖励计划、开办职安健嘅培训课程、资格认证同资助职安健设备等等,增强大家对工作安全嘅意识。当然唔少得巡查啦!对工作环境唔合格嘅公司仲会进行处罚㗎!

86b0913.jpg 84.56 KB

49a761b.jpg 107.61 KB

每一只能够系漆黑中照亮别人嘅萤火虫,都一定要了解到呢D服务,透过各种培训努力装备好自己,为自己增值,胜任职业生涯上各种晋升或横向流动嘅要求,到时真系闪到你想隐藏自己都难呀!