坚持・相信 梦想随时起动 (来源:劳工事务局)

d47647d.jpg 33.68 KB

「人冇梦想,咁同条咸鱼有乜分别呀?」呢句说话我地由细听到大,小编初初都以为系笑话,但人越大就越系觉得有道理,简直系心入面嗰句呀( 握拳 )!
 
原来政府都听到我地心声喎~近年仲因应社会嘅需要,推出一系列协助年青人发展同做好职涯规划嘅服务以及扶助方案,例如「职业潜能评估」、「模拟面试工作坊」、「就业选配服务」、「青年创业孵化中心」等等……受惠嘅青年都唔少㗎!最近佢地仲拍左齣微电影添~



小编好锺意嘅作家兼导演九把刀,佢都讲过「梦想不是挂在嘴边炫耀的空气,而是需要认真的实践。等到对的风,我们展翅翱翔。没有风,只要拥有足够强壮的翅膀,我们照样拔地飞行。人生最重要的,不是完成了什么,而是如何完成它。天空见。」
2016-11-26_135418.jpg 219.82 KB

记得多年前有位前辈勉励小编「追求卓越,报酬同成就自然会跟住黎㗎啦!」,其实不论系就业又好创业又好,只要心中有团火,成功只系时间问题,依家仲有埋政府嘅协助同埋引介,就一定可以更快更易咁搵到自己嘅一片天啦!
各位青年朋友,一于黎劳工事务局同经济局查询下啦!我地天空见!
 
【网上服务】包括:
●招聘及就业选配:http://www3.dsal.gov.mo/job/
●网上求职及招聘服务:https://www3.dsal.gov.mo/jobseeking/
●青年创业孵化中心:https://www.youth-incubation-centre.mo/